вівторок, 17 листопада 2020 р.

ТИЖДЕНЬ СУЧАСНОГО ЗАНЯТТЯ (з 9.11 по 13.11. 2020)

 https://dnz7veselka.wixsite.com/veselka/%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%97-2020-2021

Інноваційні  види занять у ДНЗ

Тематичні заняття підпорядковуються певній темі та одній меті з вирішенням програмових завдань одного розділу програми. Ці заняття використовуються, коли формуються знання дітей (таке заняття носить навчальний характер). При формуванні нових знань використовують навчально-ігрове або навчально-пізнавальне заняття. Ці заняття організовуються на основі дидактичного матеріалу, літературного тексту з елементами експериментування тощо.

Комплексні заняття складаються з кількох взаємопов'язаних між собою частин, які підпорядковуються єдиній меті з одного розділу програми (розвиток мовлення, математика, малювання, ліплення, аплікація) і доповнюють одна одну. Комплексне заняття спрямоване на всебічне розкриття певної теми засобами різних видів діяльності, що послідовно змінюють одна одну. Воно може носити як навчальний, так і розвивальний характер.

Комбіновані заняття  складаються з кількох частин і розділів програми, майже не пов'язаних між собою (наприклад, розвиток мовлення і малювання; математика і фізкультура; валеологія і музика; музика і малювання та ін.).

Інтегровані заняття охоплюють декілька розділів програми, використовуючи різні види діяльності навколо однієї теми, що стимулюють пізнавальну діяльність. Ці заняття носять розвивальний характер і використовуються на закріплення раніше засвоєних знань та для введення елементів новизни відповідно до теми заняття.  Результатом  впровадження таких занять у ДНЗ є формування системного мислення дошкільників, збудження уяви, позитивно-емоційного ставлення до процесу пізнання, формування цілісної картини світу.

Контрольно-діагностичні заняття проводяться з метою перевірки, контролю, аналізу сформованості знань, умінь і навичок дітей та їх пізнавальних інтересів (в кінці кварталу, півріччя, навчального року). Сучасна дидактика пропонує проводити підсумково-контрольні (контрольно-діагностичні) заняття з опорою на діяльнісний підхід, використовуючи широкий арсенал практичних методів, ігрових прийомів у ситуаціях сюрпризності, пошуку, вибору, експериментування. Їх можна проводити у формі ігор, вікторин, конкурсів, турнірів, брей-рингів тощо, які дають змогу дітям продемонструвати свої здобутки в розвитку і навчанні в процесі змістовної зайнятості, партнерської взаємодії й невимушеного спілкування.


Немає коментарів:

Дописати коментар