Блокнот методиста


ЗАХОДИ

щодо відзначення 150-річчя від дня народження Лесі Українки

ТЕМАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ В ДНЗ

«Нехай мої струни лунають, нехай мої співи літають по рідній коханій моїй стороні»

22 лютого по 26лютого 2021 року

         Понеділок, 22 лютого. «Світ Лесиного дитинства»       

  1.Оформлення книжково – ілюстративної виставки до творів Л.Українки « Лесин дивосвіт» 
                                                                                                 
Усі групи,         вихователі

  2. « Як дитиною бувало….» (ознайомлення з біографією Л. Українки)
                                                                                Середній і старший дошкільний вік

  3. «Тримай ноги у теплі...»(валеологія, на прикладі 30-літньої війни Лесі  Українки з хворобою) 
                                                                                     Молодший дошкільний вік

  4.Віртуальна екскурсія «Місцями життя Лесі Українки» 
                                                                                                   Старший дошкільний вік

  5.Ознайомлення з народними іграми , пісеньками Волині «Свято народної гри»        
                                                                                            Молодший дошкільний вік
     

6.«Грайтесь, дітки, забавляйтесь»(з використанням народних ігор, які любила Леся Українка)
                                                                                               Усі групи,   інструктор

Вівторок, 23.02. «Її вірші, як перла многоцінні, як дивний скарб серед земних століть»(День поезії)1.«Спи, мій малесенький, пізній-бо час» (тематичне заняття)   

                                                                                             Молодший дошкільний вік

2.        «В гості  до Лесиних книжок»(комплексне заняття з українознавства та художньої літератури )
                                                                                                Молодший дошкільний вік)

3.        «Плине білий човник»(конструювання з паперу з використанням поезії Лесі Українки на морську тематику)        
                                                                                              
Середній дошкільний вік

  4.«Малюнки-загадки» за творами Лесі Українки (комплексне заняття з малювання та художньої літератури) 

                                                                                     Старший дошкільний вік

5.        «Птахи – наші друзі». Читання вірша Лесі Українки                
«Мамо, іде вже зима» (інтегроване заняття-подорож з рідної природи, художньої літератури та дитячої творчості) 

Середа, 24.02. В дитячий любий  вік, в далекім ріднім краю,
Я чула казку. Чула раз , я ії і досі пам’ятаю.( День казки)

  1.Читання «Казки про Оха - чародія» Лесі Українки (заняття з художньої літератури)        
                                                                                                    
Середній дошкільний вік

  2. Розповідання казки «Лелія» Лесі Українки (комплексне заняття з художньої літератури та аплікації)
                                                                                                     Старший дошкільний вік

  3.Читання казки Лесі Українки «Біда навчить» (комплексне заняття з художньої літератури та рідної природи ) 
                                                                                                     Старший дошкільний вік

 

Четвер,25 лютого «Ні я жива! Я буду вічно жити
Я в серці те, що не вмирає!»

  1.« Лесина мова нам завжди знайома»» літературно – музична композиція присвячена  150-річчю від дня народження Лесі Українки .

Старша група,музкурівник Леськів Е. А. , вихователі Гайдар О. Р. , Гевко Н. І.

2." На крилах Лесиної казки"

старша група , музкерівник Леськів Е. А. , вихователь Звір Л. М.   

 Перегляд відеофільмів:                    

- за творами Лесі Українки;

- «Життя і творчість Лесі Українки»;

- Відеознайомство з піснями на слова Лесі Українки «Крізь біль розлук у радість стріч»       Усі групи  Вихователі

  4.Літературна вікторина за творами Лесі Українки
                                                                                        Старший
  дошкільний вік

П’ятниця, 26 лютого «Довго щирими сими словами до людей промовлятиму я»(узагальнення)

  1.Дискусія «Чому саме Лесю Українку за рівнем поетичного таланту ставлять в один ряд із Т.Шевченко та І.Франком?» 
                                                                                            
Вихователь - методист

  2.Виставка малюнків до творів Л. Українки « Леся Українка дітям» 
                                                                                                          
Вихователі

  Підведення підсумків тематичного тижня      
                                                                                                              
Завідувач

 


ПЛАН ЗАХОДІВ ДО МІЖНАРОДНОГО  ДНЯ РІДНОЇ МОВИ
Тематичний День рідної мови в ДНЗ № 7, 19 лютого 2021 року 

Не цурайтеся мови – мови мами й тата,
Мови діда й баби, предків наших всіх,
Бо її цуратись – сором непошани,
Бо її цуратись – перед Богом гріх!
На землі народів Бог створив багато
І подарував їм скарб усяких мов,
А в ту кожну мову, гарну і багату,
Вклав свою небесну ніжність і любов.
Всі народи світу – то Господні діти,
Всіх народів мови – то Господній дар,
Але мова мами – найрідніша в світі,
В ній є все: і святість, і краса, і чар.

Зміст

Відповідальний

1

Виставка лінгвістичної літератури в методичному кабінеті

Вихователь - методист

2.

Оснащення куточка книги. Огляд куточка

Усі групи

3.

Групова консультація «Інтерактивні методи розвитку мови дошкільників»

Вихователь - методист

4.

 Проведення тематичних бесід  :

·         « Ми - українці»

Молодший дошкільний вік

·         « Народні символи та обереги»

Середній дошкільний вік

·        « Моя рідна Україна»,

·        «Люди, які прославили Україну».

Старший дошкільний вік

5.

Вивчення віршів про красу української мови.

Усі групи

6.

Тематичні заняття:

·        «Колискові, забавлянки для Дмитрика і Оксанки»;

·        «Мамина колискова»

Молодший дошкільний вік

 Інтегроване заняття «Мова рідна – барвінкова»

Середній дошкільний вік

·        «Моя барвиста рідна мова";

·        «Ми любимо нашу українську мову»;

·         «Краса і сила рідної мови»

Старший дошкільний вік

7.

Проведення тематичних музичних занять та занять з фізкультури (згідно розкладу).

Фізкультурна розвага « Козацькі розваги»

Музичні керівники, інструктор з фізичного виховання

8.

Флешмоб віршів про українську мову. Підготувати відеоролик.

Вихователі усіх груп, вихователь - методист

9.

Підведення підсумків по тематичному Дню до Міжнародного дня рідної мови.

Вихователі усіх груп, вихователь - методист

10.

  Висвітлення матеріалів по тематичному дню на сайті ДНЗ

Вихователі усіх груп, вихователь - методист


Тиждень БЖД
ДНЗ № 7 « Веселка»
 12 травня по15 травня 2020 року
Понеділок,12 .05. "Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати "

1.       Мікроби і віруси
2.     Стоп застуда       https://www.youtube.com/watch?v=7RSmReYh0NI 
3.     Як перемогти епідемію/https://www.youtube.com/watch?v=5I_sz_TV_oM
5.     Мило і мікроби https://www.youtube.com/watch?v=rseCdv1QuRg
6.     Як мити руки / інструкція для діток  https://www.youtube.com/watch?v=rcp0VPPVSBE
7.       Як зробити захисну маску https://www.youtube.com/watch?v=eP2XUfZQMac

Середа ,13 .05 « Сам вдома»

1. Корисні підказки. Сам вдома https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U
2. Уроки обережності – Незнайомці https://www.youtube.com/watch?v=mmudOARk6Io
3. Корисні підказки. Місія "Незнайомці" https://www.youtube.com/watch?v=Ne0OMIFNGYA
4.Наодинці вдома . В гостях у Добрячка https://www.youtube.com/watch?v=dOZpRn-r9vE

5.“Семеро козенят” . Казочка братів Грімм .

6. Казка - мультфільм ЧЕРВОНА ШАПОЧКА українською мовою для дітей  https://www.youtube.com/watch?v=swdW7xk32tE
7. Машині казочки - Вовк і семеро козенят https://www.youtube.com/watch?v=iZJBorL6kls

8.                Мультфільм « Котик і півник» https://www.youtube.com/watch?v=6KoIWlxiMrs

9.     Гра «Виклич рятувальників за телефоном»- чарівні номера 101,102, 103,103,104.

10.                       Творча робота

Четвер,14.05. « Безпечна поведінка вдома»

1. Побутові прилади  https://www.youtube.com/watch?v=N51yLG4J3SE
2. Фіксики - Збірник серій ⚙ Прилади (Пилосос, Електрочайник, Міксер, Фен, Духовка, Датчик, Пульт  https://www.youtube.com/watch?v=IFlNUPLL-XA
3. Правила безпеки на кухні дітям https://www.youtube.com/watch?v=ouOdW9dPXqM
4.Мультфільм "Сірники - не іграшка, вогонь - не забава" https://www.youtube.com/watch?v=ABYGUfKE1II
5 Як поводитися з домашніми тваринами. https://www.youtube.com/watch?v=wrG-uHGrIcU
6. Консультація для батьків

П’ятниця, 15.05. « Безпека на дорозі»

1.                Вивчаємо дорожні знаки  https://www.youtube.com/watch?v=gbq05j2W1Ok
2.                Увага! На дорозі діти https://www.youtube.com/watch?v=ZK42k8otbYY
3.                П'ятихвилинка з Робіком #1. Правила дорожнього рухуhttps://www.youtube.com/watch?v=jp1CKyAq_Bk
4.                20 дитячих віршів про правила дорожнього руху, світлофор, підземний перехід https://mamabook.com.ua/dutyachi-virshi-pro-pravula-doroznuogo-ruhu/
5.                Вірші про безпеку дітей http://metodichka.com.ua/OBJ.htmВ
6.                Аплікація дорожніх знаків
7.                Творча робота: виготовлення артбуку(книжка , намальована дітьми  і доповнена батьками  )
v « Пожежна безпека»,
v « Правила дорожнього руху»,

v « Якщо ти загубився!»…..





Тематичний тиждень «Подорож маминою країною»
3 04.05  по 08.05. 2020 року
                                       
Понеділок , 4 травня
 «Є в кожної дитини
   Навіть сиротини
   Наша мати солов’їна –
   Рідна Україна


1.     «Вивчаємо Україну – пізнавальна добірка про Україну(Україна діти мультфільм(https://www.google.com/search?q)

2.     «Рідна серцю Україна» ( пісня) https://www.youtube.com/watch?v=k0BT6HKqKSI
3.     Виготовлення символів України
4.     Бабусина вишиванка https://www.youtube.com/watch?v=KqJYo9ii9K0

           Вівторок, 5 травня
«І у кожному серденьку
   Є і буде мати –
   Божа мати – наша ненька
   Всього світу матір.»

    1.«Колискова для Марії» (https://www.google.com/search?q)
    ‎З любов'ю до дітей - Дитячі пісні YouTube

2.Творча робота дітей: « Серденько» (молодший дошкільний вік)-аплікація
« Квіти для Діви Марії» (старший дошкільний вік) – квілінг

                   Середа, 6 травня
 «Є в кожної дитини
   Матінка Єдина,
  Та що любить нас і дбає
   Розуму навчає

  1. «Найгарніша мама». Василь Сухомлинський      https://www.youtube.com/watch?v=cnGMD_Fw_rg
 2. «Мамине серденько». Казка до Дня Матері. АУДІОКАЗКА українською мовою https://www.youtube.com/watch?v=6YGg_623Was
 3.Казка з татом. « Мед для мами»  https://www.youtube.com/watch?v=W0GH6L_MdNM&t=14s
 4.« Мама є у всіх звірят» https://www.youtube.com/watch?v=LytnBynvoDM&feature=shar&app=desktop
5. Вчимо пісеньки:
«Все починається з мами» - дитяча музика - З любов'ю до дітей https://www.youtube.com/watch?v=Fyf1lfEjS_A&fbclid=IwAR3psQFrItVlYoIrHke2fcEhqrhGCecIH9N98OIpcjef93vBQCfVgFs8B-I
«Мамині руки» - пісня про маму. З любов'ю до дітей         https://www.youtube.com/watch?v=KrG3EcEatpo&t=45s
«Пісня про матусю «https://www.youtube.com/watch?v=esO3JRgpaFk
Молитва за маму» https://www.youtube.com/watch?v=M5mbyNJllWM    
 6.Пропонуємо для татусів разом із дітками виготовити подарунки для матусь.
               Дитяча творчість до Дня матері, 30 креативних ідей. https://idei-dekoru.com/2019/04/30

       4. Консультація для батьків «10 висловів, які слід говорити своїм дітям»

          Четвер, 7 травня
 «Бабусенько мила,
Бабусенько рідна,
Онукам та дітям
Ти завжди потрібна

1.« В гості для бабусі» https://www.youtube.com/watch?v=DxdwbJHssK4 музичний мультфільм .З любов'ю до дітей (для маленьких)
2. Вчимо пісеньки:
Пісня Н. Май. «Бабуся» https://www.google.com/search?q
YouTube‎ · ‎Телекомпанія Малятко ТВ
Пісня « Бабця, бабуся» https://www.facebook.com/tetiana.molokys/videos/
3.Створити творчу роботу за піснею.
4. Виготовлення подаруночка для бабусі. https://www.facebook.com/watch/?v=602926893902686

                             П’ятниця , 8 травня (узагальнення)
«Маму з святом привітаю, 
Їй багато щастя побажаю. 
Ніжність свою подарую, 
Обніму її та поцілую!»

1.       Концерт для матусі ,бабусі
Музичний репертуар для концерту, пісні вивчені про маму, бабусю

2.       Пісня «Моліться люди» https://www.youtube.com/watch?v=GGtHCTW4d3k
3.       Вручення подаруночків



Ессе - роздум
       «Сучасний дитячий садок-це…»

Вузькою, звивистою дорогою 
поспішаю я кожного дня знову туди, 
де почую гомін і сміх дитячих голосів. 
27 років веде мене сюди ця стежка до садка, 
який став для мене рідним, дорогим.
- Чи сучасний він, ваш садок?, - спитаєте ви.
Так, років вже не мало минуло, та пройдемо алеєю. Від самих воріт і до східців виструнчились, немов військові, розкішні туї, біля ґанку зустрічають нас зелені, розлогі ялини. Он там, запалив свої свічки каштан, за ним похилила коси плакуча верба. У гілках метушаться і мостять гнізда сойки, а синичкам і боятися зась, вивели своїх пташенят у шпаківні і літають по черзі, доглядають малят. А пахощі, ви відчуваєте, як розлив свої парфуми бузок, а вранці, коли ще тихо й затишно, можна захмеліти від запаху жасмину, акації та болотяних трав. Обабіч стежок та дитячих майданчиків відкривають свої чорноброві очі тугі пагінці квітів:  нарциси, тюльпани, чорнобривців, айстрів…  Милуючись розмаїттям клумб та спорудами дитячих майданчиків, непомітно потрапляєш на господарську частину території. А тут ваблять око акуратно розбиті грядки. Яких там тільки овочів не побачиш. Старанно доглянуті дитячими рученятами дивляться на тебе ягоди суниці, червоні як жарини, стиглі і пахучі виглядають з-під листя і манять своїм ароматом.
А може вас турбує яка хвороба, то на ділянці лікарських трав                 «Аптечне містечко» є різні рослини, вони і нерви заспокоять, і рани загоять, і серце вилікують, і навіть від застуди врятують. Все чинно і гарно на подвір`ї.
Та відкриємо двері будівлі і прислухаємося. Як цікаво! Тут вирує своє життя. Немов комашня клопочуться діти, у кожного своя справа: вони і ліплять, і малюють, і співають, займаються спортом, розважаються, загартовуються тощо. Затишні кімнати, зали, коридори, увінчані зеленими кімнатними квітами. На стінах яскраві дитячі малюнки та витвори дорослих. Гармонійно поєдналася вишивка, флористика, роботи з глини, мушлів, соломи, ікебани з сухих рослин та квітів. І ненароком, ловиш себе на думці, що до кожної з цих гармоній доклалася і твоя частина праці. Тому він і найкращий, наш садок!
Та досконалості немає меж, в уяві завжди знайдеться те, що хотів би бачити поруч для добробуту свого садка. Який саме дитячий садок можна вважати сучасним? Сьогодні до нашого вжитку дедалі частіше вриваються терміни: імідж, якісна освіта, компетентність. Але не потрібно забувати, що в дитячій установі неодмінно повинні працювати порядні, чуйні, щирі і чесні люди. Які дбають про те, чи затишно дітям, чи мають вони добре здоров`я, люди яким можна довірити найдорожче — дитяче життя. Звичайно, йти в ногу з сьогоденням важко — вводити дитину в сучасний інформаційний простір, навчати іноземної мови, комп`ютерної грамоти, особливо коли для тебе воно нове. Та для того ти і фахівець, майстер своєї справи, і у кожного свої секрети оволодіння нею. Якщо в колективі стосунки дружні, з позитивним психологічним кліматом, то «праця майстра боїться». А якщо створене відповідне розвивальне середовище із сучасним обладнанням, зручними меблями, достатнім дидактичним матеріалом, урізноманітнене сучасними іграшками, то праця взагалі здається сенсом життя. Бо ж як говорив С. Клепко: «Життя постійно вимагає, щоб методичні працівники  відповідали світовим стандартам і вимогам часу, були здатними долати власні і своїх колег стереотипи, запобігати виникненню нових, прагнути самоосвіти та саморозвитку, бачити перспективи освіти і брати участь у педагогічних проектах».
 Проживаючи його поряд з дітьми, колегами, батьками і не помічаєш, як минають роки, як втікають вони за обрій. Лише дорога, яка вела тебе до садка, залишається незмінною.


«Організація роботи з педагогічним  колективом над створенням позитивного  іміджу сучасного ДНЗ.

 Проблема над якою працюю:
 «Організація роботи з педагогічним  колективом над створенням позитивного  іміджу сучасного ДНЗ»
Мета: Пошук ефективних шляхів  формування позитивного іміджу  дошкільного навчального закладу в сучасних умовах що будуть задовольняти не тільки потреби споживачів освітніх послуг, а й вирішувати державні завдання по модернізації освіти, формуванню інтелектуального освітнього простору, рівного доступу до якісної освіти
Педагогічна цінність:  Проблема модернізації дошкільної освіти актуалізує необхідність оновлення змісту освітнього процесу, внесення змін у підходах до управління закладом відповідно до реалій сьогодення. Пріоритетним у діяльності закладів сьогодні є не лише розвиток навчання і виховання обдарованої особистості, здатної самостійно діяти і приймати рішення у динамічних нестандартних ситуаціях, а й постійне зростання професійної майстерності його працівників і, як наслідок, формування позитивного іміджу навчального закладу.
Актуальність. В сучасних умовах дошкільна освіта опинилась перед вибором нових пріоритетів.  Кожен керівник і його педагогічний колектив мріють, щоб на їхньому садочку  лежала печатка яскравої індивідуальності, щоб він виділявся серед інших, викликав бажання влаштуватися на роботу чи виховуватися саме в ньому.
Саме тому, провідним напрямом у діяльності закладів мають стати не лише розвиток навчання і виховання обдарованої особистості, здатної самостійно діяти і приймати рішення у динамічних нестандартних ситуаціях, а й постійне зростання професійної майстерності його працівників і, як наслідок, формування позитивного іміджу навчального закладу та забезпечення конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг.
Вся методична робота за цей період мною  була побудована на вирішення низки завдань:
1) вивчення громадської думки всередині дитячого саду з метою з'ясування задоволеності дошкільною освітньою установою з боку вихователів, вихованців, їх батьків;
2) розповсюдження новин, пов'язаних з розвитком інноваційних процесів - процесів розробки, впровадження та використання педагогічних нововведень. При цьому представлення інноваційних процесів може виступати як характеристика життєдіяльності ДНЗ і при порівняльному аналізі, як перевага даного ДНЗ перед іншими;
3)забезпечення висвітлення подій діяльності дитячого саду - встановлення ефективного зворотного зв'язку із зовнішнім середовищем. Рішення даного завдання є реалізація одного з постулатів формування громадської думки: "думку більше визначається подіями", ніж словами;
4) розробка інформаційного матеріалу, який повинен бути доступний, зрозумілий, відбивати позитивні зміни в житті ДНЗ, демонструвати досягнення, отримані в процесі змін.
Методична робота по створенню позитивного іміджу проводилась по таких напрямках:
1.Створення оптимально сприятливих  умов для навчально - виховної  діяльності дітей в дошкільному закладі, а саме:
Організація розвивального середовища, як  умова  розвитку життєвої    компетентності дітей дошкільного віку:
Конкурси:
«На краще розвивальне середовище групи»;
«Ландшафтний дизайн  майданчиків»
«Квітник на підвіконні»;
«Найкраща ділянка, квітник, город»
На кращий осередок самостійної театрально-мовленнєвої діяльності дітей  «Фестиваль казок». «На кращий спортивний куток»
Створено аптечне містечко(14 – 15 р.р.)
Міні – музеї: «Рідне місто», «Видатна просвітителька - Софія Русова»,
« Іван Огієнко»
Створена візитна картка дошкільного навчального закладу
2.Сприяння творчим пошукам, удосконаленню фахової майстерності працівників дошкільного закладу:
Педради:
«Формування духовно-моральних якостей, патріотичної свідомості вихованців у процесі навчально – виховного процесу»  (форма проведення: педагогічний турнір) ;
«Особливості  виховання патріотизму у дошкільників» ,
«Шляхи вдосконалення мовленнєвого розвитку дошкільників у світлі програми  « Українське дошкілля»         ( ділова гра – педагогічний ринг)


Консультації для  вихователів:
«Використання інтерактивних форм роботи, запорука створення позитивного іміджу вихователя ДНЗ»,
«Формування іміджу вихователя дитячого садка»
«Самоосвіта, як один із шляхів підвищення професійної майстерності педагогів». Як  створювати портфоліо.
Нові форми взаємодії з батьками дітей раннього віку. Адаптація дітей. Двадцять  правил успішного вихователя.
Розвивальні прогулянки в ДНЗ.
Педагогічний дизайн заняття .
Ознайомлення дітей дошкільного віку з різними жанрами живопису. Ознайомлення дітей з рідним краєм, національними символами та оберегами .
Інтерактивні методи розвитку мови.
Як навчити дитину швидко і міцно запам’ятовувати інформацію. Використання інформаційно-комунікативних технологій в умовах роботи з дітьми дошкільного віку.
Інтерактивна консультація з елементами тренінгу для вихователів       « Мистецтво спілкування з дітьми дошкільного віку».
«Ознайомлення дітей з традиціями та побутом українського народу»;
 З метою поглиблення  та розширення  знання педагогів, підвищення  рівня поінформованості   вихователів, формування фахової компетенції було проведено цілий ряд інших методичних форм роботи, а саме:
Семінар – практикум:
« Патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності;
Проблемний семінар «Валеологічне виховання у дошкільному закладі, його вплив на стан здоров’я дітей»
«Методичні засади навчально – виховної роботи з питань формування духовної культури дошкільників
майстер – класи:
«Організація освітнього процесу в дошкільному закладі за інтегрованою особистісно - орієнтованою технологією»;
Вчимося складати портфоліо;
« У здоровому тілі - здоровий дух»;
«Малі форми фізичного виховання дошкільників  за методико фізкультурника – новатора М. Єфименка»;
Вчимося створювати мультимедійну презентацію (Савчук О. В. )
дискусія «Використання народознавства в освітньо - виховній роботі з дітьми»;
брейн – ринг «Підвищення екологічної компетентності педагогів»;
тренінги: « Засоби логіко - емоційної виразності читання»;
 «Вихователь – режисер дитячого театру»
 • « Ідеї Софії Русової в контексті сучасного виховання»;
аукціон знань  «Увиразнення мовлення вихователів  - шлях до збагачення мовлення дітей»;
методичний діалог: обговорення  діагностичної картки участі педагогів в методичній роботі ДНЗ( звіт).
засідання круглого столу «Який має бути національний садок»;
ділова гра для вихователів «Педагогічний вирок»;
педагогічні читання творів С. Русової: «Дитячий сад на національному ґрунті», «Теорія і практика дошкільного виховання», «Націоналізація дошкільного виховання», «В дитячому садку», «Дошкільне виховання»;
Семінар з патріотичного виховання
Семінар – практикум: «Методичні засади навчально – виховної роботи з питань формування духовної культури дошкільників»
Відкриті заходи:
13  – 14 р.р.
«На ярмарку» - інтегроване заняття в середній групі вихователь   Назар Г. В ;
розвага в І класі «Математичний ярмарок» вихователь Максимів О. І.;
«Ознайомлення з народними ремеслами – гончарство»
заняття в ІІ молодшій  групі Коцюбайло Л. В.;
заняття в старшій групі «Чумацькі шляхи» Рибка Н.Я.;
заняття в старшій групі  «Маленькі видавці» Гупаловська М. М.;
«Глибока криниця природи» вихователь Зарівняк  Н. В.
14 – 15р.р.
«До барвистого віночка вишиваночка сорочка, фартушок і чобітки , різноколірні стрічки»(з елементами музейної педагогіки)   вихователь  

Мацелюх Н. Р.(середня група);

заняття – розвага «Театр у житті кожного з нас» вихователь
Загакайло Т. В.   (середня група);
інтегроване заняття «В гостях у казки»(розвиток мовлення і зображувальна діяльність) вихователь Цюпка М. Ю.(ІІ молодша група);
інтегроване заняття «Дружня сім’я – гарний і я» вихователь Гупаловська М.М   ( ІІ молодша група);
заняттях з малювання за методикою Л. Шульги «Мандрівка до бабусі»  вихователь Савчук О. В.(І молодша група).
2015 - 2016
інтегроване заняття з мовленнєвого розвитку і ознайомлення  з природнім  довкіллям    « Птахи» - середня група , вихователь Грицина Н. Я.
інтегроване заняття з логіко – математичного розвитку та ознайомлення з природнім довкіллям «Мандрівка у космос» середня група , вихователь 

Башко О.М.

фестиваль української пісні , музичний керівник Грабельська Г. М.
заняття з пріоритетом екологічного виховання «Зустрічаємо весноньку»  у молодшій групі, вихователь  Стасюк О. В.
 Інновації
Педагогічний колектив з метою удосконалення навчально-виховного процесу використовував спеціалізовані програми, альтернативні методики та технології, а саме:
Складання описових розповідей за картками-схемами .
«Елементарне музикування» - методика  К.Орфа                  
Музейна педагогіка, автор С. Русова
Використання інформаційно-комунікативних технологій в умовах роботи з дітьми дошкільного віку 3. Організаційно – масові заходи
Упродовж  п’яти років  забезпечувався організаційно-методичний супровід проведення свят, розваг та театральних дійств, спрямованих на вивчення фольклору, етнографії, національної культури й мистецтва. Заслуговують уваги свята:
Дитяча хресна дорога, музкерівник Леськів Е. А.
Фестиваль української пісні «Українська пісня – душа народу» музичний керівник Грабельська Г. М.;
"Там , де звучить рідна мова, живе український народ!", музичний керівник Басараб І. Д.;
Свято до Дня захисника   Вітчизни, музкерівник Грабельська Г. М;.
«Герої не вмирають» , музкерівних Басараб І.Д.;
«Посвята в козачата» , музичний керівник Леськів Е. А.;
Свята до святого Миколая «Через поле, через гай, іде святий Миколай»;
Андріївські вечорниці, музкерівник Леськів Е.А.
«Україна колядує»;
День народження садка;
Тематичне свято « Іван Франко дітям»
«Стрітення  в гості завітало», муз керівник Леськів Е.А.
«Ти ж моя Лілеє» - свято до дня народження Л.Українки
Загальносадкові свята
З 23 червня по 29 червня 2014 року  в дошкільному навчальному закладі № 7 «Веселка» був проведений Олімпійський тиждень, присвячений  Дню заснування Міжнародного олімпійського комітету.
День Конституції.
День Незалежності
Спортивна розвага «Козацькі забави»
«25 річчя дитячого садка»
Всесвітній день вишиванок.
В цей день 30 працівників і  260 дошкільнят разом із батьками одягнулись у вишиванку. Піднесений і патріотичний настрій панував на кожному кроці.
Дня Європи  в ДНЗ. 250 дошкільнят і 30 дорослих взяли участь у флеш - мобі « Україна – це Європа! Ми за мир в усьому світі». Малята отримали багато інформації про традиції святкування цього свята в Україні та багато позитивних емоцій під час майстер-класу з фейс - арту – малювання на обличчі прапорів європейських країн.
До Дня рідної мови взяли участь у флеш – мобі: «З рідною мовою у серці», діти і вихователі читали вірші про українську мову завершили тиждень музичною композицією.
(На загальносадкових святах я в основному виконую роль  ведучої)
Під керівництвом вихователем  Загакайло Т. В. продовж року працював театральний гурток « Чарівний світ казки» (учасниками якого є вихователі ДНЗ),  який запрошував мандрувати дошкільнят у чарівний світ української казочки. За зібрані кошти  прибрали тканину в музичний зал, маленьку лепту внесли  до суми на проектор.
Під час театральних дійств та свят частково використовуємо презентації.
Виставки:
«Безпека дітей їхніми очима; «З Україною у серці»( подарунок гостям із Німеччини );
Фоторепортаж « Мій вихователь-артист» -  до 25- річчя садка ; Умілі рученята"(природній м - л); Вироби із тканин «Весняні настрої»;
“Моя матуся - найкраща в світі!» Виставка педагогічної майстерності (До Всеукраїнського дня дошкільника);
Фотовиставка «Цікаві миті нашого життя» (до Дня дошкільника)
« Парад ляльок в українському одязі» (з покидькового матеріалу»
Конкурсу дитячих творчих робіт «Чарівний дивосвіт барв Шевченківської поезії»;
Колективні роботи батьків і дітей «Герої не вмирають»
Виставка новорічних іграшок виготовлених власноруч.
3. Поширення передового  педагогічного досвіду: узагальнено педагогічні досвіди педагогів у брошурах:
2012 – 2013 н. р.
Башко О. М.- «Пізнавальна активність у процесі розумового розвитку дітей дошкільного віку»
Дук Г, М.- «Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку, використовуючи пальчикові ігри»
Харчун Л. С.- «Робота з дітьми щодо формування безпеки та норм поведінки в надзвичайних ситуаціях»
Малюга Н. В. – «Використання казкотерапії в роботі з дітьми дошкільного віку»
2013-2014
Максимів О. І. «Логіко - математичний розвиток дошкільників»;
Зарівняк Н. В. «Валеологічне виховання дітей дошкільного віку»;
Назар Г.В. «Розвиток мовлення дітей раннього віку»;
Вовк Л.В. «Фольклорні скарби українського народу - шлях до розвитку мовленнєвої особистості»;
Гадевич Н.В. «Використання літературної спадщини В.О.Сухомлинського в роботі з дітьми дошкільного віку»;
Гайдар О.Р. «Використання творчого потенціалу народної іграшки в особистісному зростання дитини дошкільного віку»;
Коцюбайло Л.В. «Граючись у світ дорослого»;
Басараб І. Д. «Виховання духовності  через ознайомлення дітей із звичаями рідного краю»;
Рибка Н.Я. «Впровадження  оздоровчих технологій у роботі з дітьми дошкільного віку»;
Босак Н. Г. «Екологічна свідомість дітей дошкільного віку під час ознайомлення їх з лікарськими рослинами»
2014 –2015
Богуш О. В. «Використання етнопедагогіки  в роботі з дошкільниками в дошкільному навчальному закладі»;
Гупаловська М. М. «Впровадження педагогічної спадщини С. Русової в навчально-виховний процес з дошкільниками»;
Загакайло Т. В. «Театралізована діяльність, як засіб творчого розвитку дошкільнят»
Мацелюх Н. В. «Дивосвіт народних символів та оберегів в національному вихованні дошкільнят» ;
Савчук О. В. «Розвиток творчих здібностей дітей на заняттях з малювання за методикою Л. Шульги»;
Цюпка М. Ю. «Формування творчості у дітей засобами зображувальної діяльності».
2015 -2016
«Розвиток елементарної логіки у дітей дошкільного віку,стимуляція до пізнавальної активності та пошукових дій» вихователь Башко О. М.
«Система роботи по ознайомленню дошкільників  з картинами видатних українських  художників» вихователь  Дутчак Г.І.
«Розвиток творчих здібностей за системою Карла Орфа в процесі  музичного виховання дітей дошкільного віку» музичний керівник  Грабельська  Г.М.
«Ідеї діяльнісного підходу до морального виховання дітей дошкільного віку» вихователь Стасюк О.В.
4. Районні методичні об’єднання:
13 – 14р.р
дводенний семінар вихователів старших груп і вчителів початкових класів (27 лютого) « Шестирічкам впевнений старт»
Учасники мали можливість  переглянули заняття в старших групах: морально-етична бесіда «Стежиною добра», вихователь Башко О. М.;
 «Лісова крамниця» - інтегроване заняття пізнавального розвитку,вихователь Максимів О. І.;
інтелектуальна гра «Клуб юних знавців» - заняття мовленнєво-пізнавального розвитку, вихователь Гадевич Н. В.
15 - 16 р.р.
районне методичне об’єднання музичних керівників, свято душі людської, фестиваль української пісні «Українська пісня – душа народу», муз керівник Грабельська Г.М., ведуча Стасюк О.В.
районне методичне об’єднання вихователів середніх груп «Сприяння пізнавальної активності дітей під час ознайомленням дошкільнят  з природнім довкіллям». (інтегроване заняття  в молодшому дошкільному віці «Зустрічаємо весноньку» (вихователь вищої категорії Стасюк Оксана Володимирівна)  та  інтегроване заняття в середньому дошкільному віці
«Птахи»  ( вихователь, спеціаліст Грицина Наталія Ярославівна);
провела районний  майстер -  клас для вихователів старших груп щодо планування  освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах                « Плануємо по новому»( листопад  2015 р).
16 - 2017 р.р.
«Мультимедійне забезпечення проведення дитячих свят та театралізованих вистав»,  музкерівник Леськів Е.А., вихователь
Гайдар О.Р.
  5. Робота з батьками
Батьки беруть участь у виставках і конкурсах
Є активними учасниками на святах
Організовували «Родинні посиденьки»(батьки обмінювалися досвідом сімейного виховання)
продовж багатьох років функціонував «Клуб молодої сім’ї»
( Коцюбайло, Загакайло)
Проводили батькам серії майстер – класів «Навчилися самі – навчаємо інших»: Майстер – клас з лозоплетіння, (Гайдар, Грицина ) «Коса – дівоча краса» (Босак, Башко), «Бог любить нас» (Мацелюх, Малюга); Мандрівка святими місцями (Гадевич, Цюпка)
Майстер – клас  «Виготовляємо ляльки – мотанки власноруч» (Гайдар)
Два роки під ряд проводиться  зустріч з батьками «Як правильно пережити піст» священиком парохії Миколая Чернецького Ю. Галабудою.
6. Результативність участі педагогічних працівників закладу у професійних конкурсах :
ДНЗ нагороджений грамотою Золочівської районної адміністрації за активну участь у районних спортивно – масових заходах з нагоди Всесвітнього дня здоров’я та Міжнародного дня спорту  заради розвитку та миру.
ДНЗ брав участь у Всеукраїнському конкурсі « Україна рідний край», на якому були представлені конспекти занять «Рідне місто очима дітей» вихователь Загакайло Т. В. ; «Подорож вулицями рідного міста» вихователь Стасюк О. В.
Всеукраїнський конкурс «Калейдоскоп педагогічних ідей з екологічного виховання дошкільників». ДНЗ нагороджений грамотою Департаменту освіти і науки Львівської Облдержадміністрації за ІІ місце.
Конкурси «Інтернет  - портал рейтингу освітніх закладів України»:
«Кращий   батьківський  куточок  групи  ДНЗ». Нагороджені грамотою за І місце вихователі середньої групи: Цюпка М. Ю. Гадевич Н. В.
Фотоконкурс  "Мій  домашній  улюбленець" - фото  домашніх  тварин. ДНЗ нагороджений грамотою за І місце.
Районний фестиваль – огляд «Кращий спортивний майданчик ДНЗ та дошкільного підрозділу НВК». ДНЗ  нагороджений грамотою  відділу освіти Золочівської  райдержадміністрації за І місце.
Методичний кабінет забезпечений дитячою та методичною літературою відповідно переліку програм та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України згідно наказу № 1/9-382 від 21.07.2004 р. Книжковий фонд бібліотеки поділений на чотири підрозділи: методична література з каталогом по розділах програми; журнали, газети з каталогом статей з актуальних питань дошкільного виховання; дитяча література (збірки казок, твори українських класиків, дитячих поетів і письменників); новинки методичної літератури. З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри, які шляхом самоосвіти опрацьовували протягом навчального року педагоги. Також проведена підписка на фахове періодичні видання: «Дошкільне виховання», «Джміль», «Палітра педагога», «Бібліотечка вихователя дитячого садка», «Дитячий садок», «Практика управління закладом освіти».
У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів, музкерівників ,  інструктора з фізкультури. Це тези, реферати, підготовлені вихователями для виступів на педрадах, зразки планування, проведення тематичних тижнів, методичні рекомендації, матеріали діагностичного обстеження відповідності знань дітей програмовим, вимогам для здійснення індивідуального та диференційованого підходу до кожного вихованця, конспекти занять, сценарії свят, кращі дитячі роботи.
Щодо підвищення зовнішнього іміджу ДНЗ:
оформлено емблему ДНЗ, маємо гімн садка,  розроблений інформаційний стенд про життєдіяльність ДНЗ;
створено новий сайт ДНЗ, який постійно оновлюється і поповнюється не тільки текстовими матеріалами, фотографіями, а  й роликами:
- Свято вишиванки;
- День Європи;
- Привітання всіх працівників району із святом дошкілля;
- Вечір поезії Ліни Костенко,підготовлений  вихователем О. Стасюк;
- Іван Франко дітям;
- Театр тіней;
- Вистави для дітей;
- Тиждень рідної мови в ДНЗ
вихователем Савчук О. В. створено блог для педагогів , яким присвоєно звання «старший вихователь», «вихователь – методист»,  «практичний психолог – методист»
Новини  життя ДНЗ висвітлюються  на сайті Відділу освіти Золочівської  Райдержадміністрації, Інформаційним порталом Золочів НЕТ.
Дошкільний навчальний заклад «Веселка» - це Школа передового педагогічного досвіду для педагогів дошкілля міста та Золочівського району; база  педагогічної практики для студентів-практикантів Львівського та Бродівського педагогічного коледжу.
           Суспільний рейтинг навчального закладу за відгуками батьків, громадськості навчального закладу високий. Дошкільний заклад користується авторитетом територіальної громади.
Постійно працюю над підвищенням теоретичного рівні, а саме : відвідую районні методичні об’єднання, семінари, проходжу курси підвищення кваліфікації, опрацьовую новинки методичної літератури, періодичної преси,матеріали з дошкільної освіти і Інтернеті. Володію компютером, який використовую у практичній діяльності.
Я люблю те ,що виконую. Моя праця приносить мені радість і задоволення.






Немає коментарів:

Дописати коментар